-
ЩО РОБИТИ, якщо товар не підійшов?
Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання) - Ви можете: товар, який не використовувався, збережено його товарний вигляд і споживчі властивості:
Обміняти на аналогічний без перерахунку вартості
Обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості
Повернути і отримати сплачені за нього кошти (зворотна доставка товару сплачується за ваш рахунок)
Як оцінити збереження товарного вигляду: При хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів використання у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин або тріщин. Найпростіше оцінити збережений чи товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?"
-
Чи здійснюєте Ви доставку до квартири і підйом на поверх?
Ви можете замовити адресну доставку Новою Поштою до дверей з підйомом на потрібний вам поверх
-
Чи можливо купити товар в розстрочку?
Ви можете оформити розстрочку на відділенні нової пошти під час отримання замовлення